سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب


هر زمان که پلیس در میان باشد، مخاطب به خواندن فیلم هایی با برچسب پلیس عادت کرده است. در نتیجه بدون اینکه فیلم پلیسی به یک ژانر یا زیر ژانر مستقل در میان تقسیم بندی های سینمایی تبدیل شود، فیلم پلیسی به عنوان یک مدل عمومی شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد. موضوع این است که اصطلاح عمومی فیلم جنایی می تواند طیف گسترده ای از لحن ها و ژانرها را پوشش دهد، از کمدی های اکشن گرفته تا فیلم های جنایی. در این لیست، پس از مقایسه چند لیست مختلف - کمترین شامل 10 فیلم و بالاترین حاوی 50 فیلم پلیسی جنایی دوبله فارسی- به این فیلم های مهم رسیدیم که برای همه مشترک است و آنها را بر اساس میانگین امتیاز انتخاب کردیم. سایتی قابل اعتماد برای جمع آوری آرای منتقدان.

فیلم Man-Ape 2024 | مرد میمون

مرد میمونی داستان جوانی ناشناس به نام کید است که زندگی سختی را در قلب یک باشگاه مبارزه زیرزمینی می گذراند. در شب او ماسک گوریل را می‌گذارد، با مبارزان سرسخت مبارزه می‌کند و با مشت‌های سخت درآمد ناچیزی به دست می‌آورد. اما پس از سال ها سرکوب خشم، کید تصمیم می گیرد به دنیای تاریک و قدرتمند شهر حمله کند. همانطور که زخم های دوران کودکی خود را آشکار می کند، او به دنبال انتقام از کسانی است که با دستان مرموز و قدرتمندش همه چیز را از او گرفتند. داستان از افسانه هانومان الهام گرفته شده است که نمادی از قدرت و شجاعت است.

فیلم Heist 2024 | آسانسور

لیفت یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال 2024 به کارگردانی F. به کارگردانی گری گری است. این فیلم درباره یک گروه سرقت بین المللی است که قصد دارند مقدار زیادی طلا از یک هواپیمای مسافربری در حال فرار به سرقت ببرند.

کوین هارت در این فیلم نقش یک دزد بازنشسته را بازی می کند که مجبور می شود با یک گروه دزدی حرفه ای دست به یک عملیات خطرناک بزند. آنها مجبور شدند یک قطعه طلای بزرگ را از یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع بالا و در موقعیتی حساس به سرقت ببرند. این عملیات پر از پیچیدگی ها و خطرات است و شخصیت ها باید از تمام مهارت ها و نبوغ خود برای موفقیت استفاده کنند.

اگر به فیلم های اکشن، کمدی و ماجراجویی علاقه دارید، فیلم دزدی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این فیلم تجربه ای سرگرم کننده با بازیگران اصلی و تصاویر دیدنی به شما می دهد.

فیلم شب بیستم 2022 | ساعت 12 شب

The World برای اولین بار در جشنواره فیلم کن 2022 به نمایش درآمد و در نهایت جایزه سزار 2023 را برای بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اقتباسی، محصول مشترک فرانسه و بلژیک بر اساس کتاب غیرداستانی 18.3 - The Year in PG دریافت کرد. » Paul Genna 18.3 - Une année à la PJ) ویرایش شده است. آنها می گویند که هر کارآگاهی یک پرونده جنایی دارد که بدون اینکه بداند چرا او و روحش را آزار می دهد. برای یوهان، این پرونده قتل کلارا است.

فیلم Knives 2019 | بیرون از چاقوها

هنگامی که هارلن ترامبی، پدر یک خانواده ثروتمند، مرده پیدا می شود، یک کارآگاه ارشد به مرگ مشکوک می شود تا با مطالعه رابطه این خانواده از هم پاشیده و کشف داستان واقعی، راز قتل را دریابد. «چاقو» که در گیشه قرار گرفت و با بودجه چهل میلیون دلاری حدود 312 میلیون فروخت. و البته بازیگران فیلم که شامل دنیل کریگ (به عنوان کارآگاه داستان)، کریس اونز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، مایکل شانون، تونی کولت و کریستوفر پلامر می شوند، تحت تاثیر قرار نگرفته اند. با داستانی جالب از کشف، "چاقو" ژانر را دوباره اختراع نمی کند، بلکه بهترین عناصر آن را برجسته می کند. از نوشته های او که پر از پیچش های داستانی و شخصیت های پیچیده ای است که همیشه وجود ندارند. در میان نامزدی ها و جوایز متعدد، «چاقو» برنده اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شد. سال گذشته اولین نمایش «پیاز شیشه ای: راز با چاقو» در این فیلم ساخته شد. در مارس 2021، نتفلیکس 469 میلیون دلار برای حقوق دو قسمت به نویسندگی و کارگردانی جانسون و با بازی کریگ پرداخت.

فیلم Windy Road 2017 | رودخانه باد

شریدان این فیلم را برای جلب توجه عمومی به تجاوز و قتل گسترده زنان بومی آمریکا، چه در داخل و چه در خارج از کشور ساخت. «باد جاده» در جشنواره ساندنس 2017 به نمایش درآمد و با بودجه 11 میلیون دلاری به فروش 45 میلیونی دست یافت که نشان از استقبال مخاطبان از این فیلم مستقل دارد. اکثر منتقدان نیز فیلم را تحسین کردند و نظر عمومی این است که «باد خیابانی» مخاطب را با رازی که توسط شخصیت های هوشمندانه، بازی های قوی و دنیای داستانی سرد و تلخ هدایت می شود، اغوا می کند. یک محیط بان (جرمی رنر) که روحش به خاطر فاجعه ای که به بار آورده عذاب می دهد، با یک مامور زن FBI (الیزابت اولسن) برای حل قتل یک زن جوان بومی همکاری می کند.

فیلم If A Stone Falls From The Sky 2016 | جهنم یا آب بالا

این فیلم که ناگهان موفق شد، داستان دو برادر (کریس پاین و بن فاستر) را روایت می‌کند که برای نجات مزرعه خانواده‌شان در دزدی بانک گرفتار می‌شوند. در همین حال، دو رنجر تگزاس (جف بریجز و گیل بیرمنگام) آنها را تعقیب می کنند. «وقتی سنگی از آسمان می‌افتد» در جشنواره کن 2016 در بخش «نوعی نگاه» به نمایش درآمد و به‌ویژه برای بازی‌های کاج، فاستر و بریجز که فیلمنامه و تدوین را نوشتند، مورد استقبال قرار گرفت. توسط شریدان این فیلم با بودجه 12 میلیون دلاری نزدیک به 38 میلیون دلار فروخت و از سوی بنیاد فیلم آمریکا به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال معرفی شد. A Stone That Fall from the Sky نامزد دریافت جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اصلی، بهترین تدوین و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای Bridges شد که نقش رنجر سالخورده داستان را بازی می کند.

فیلم herr Holmes 2015 | آقا هلمز

این فیلم معمایی بریتانیایی-آمریکایی که بر اساس رمان سال 2005 میچ کالن با نام یک ترفند کوچک ذهن ساخته شده است، روزهای بازنشستگی شرلوک هلمز در ساسکس، انگلستان را دنبال می کند. جایی که هولمز 93 ساله با خدمتکارش خانم مونرو و پسرش راجر زندگی می کند. هولمز سعی می کند جزئیات آخرین پرونده خود را برای نوشتن کتاب به خاطر بسپارد، اما حافظه او هر روز بدتر می شود. اولین نمایش "Mr. هلمز» در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم برلین 2015 برگزار شد. اکثر منتقدان نظر مثبتی در مورد فیلم دارند.

فیلم Prisoners 2013 | زندانیان

اوون گلابرمن، پیشکسوت و منتقد سرشناس آمریکایی، در بخشی از نقد خود در «اینترتینمنت ویکلی» گفت: این فیلم هیجان‌انگیز، روان‌شناختی و آزاردهنده ریشه در تاریخ چهل ساله هالیوود در فیلم‌های انتقام‌جویانه دارد، هر چند که در فیلم‌های جدید و جسورانه وارد شده است. این درام جنایی-معمایی مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت، اما آنقدر عالی بود که راه را به روی هالیوود برای کارگردانان کانادایی آن باز کرد (و در آن سال ها او کارگردانی برخی از مهم ترین استودیوهای دهه گذشته را بر عهده داشت. به عنوان «بلید رانر 2049» و «سپیده دم» یا «ساخت تپه») و امروز با کسب امتیاز بیش از 748 هزار کاربر در «IMDB» در فهرست 168 فیلم برتر تاریخ سینما جیک جیلنهال قرار گرفته است. بازی درخشان در نقش کارآگاه لوکی در طول فصل جوایز به راحتی نادیده گرفته شد، بنابراین او یک بار دیگر برای نقش تحسین شده خود در لیست نهایی قرار گرفت - از دست دادن جوایز متعدد!